Kamienna rêkawica
Koszt zwoju: 1 ZT
Mag ziemi pokrywa sw± d³oñ grub± warstw± kamieni, co zwiêksza jego si³ê. Zwiêksza si³ê o 2 pkt. statystyk.
Koszt many: 4
Kamienny mur
Koszt zwoju: 2 ZT
Mag kopi±c lub uderzaj±c w ziemiê stawia przed sob± gruby, wytrzyma³y mur. Doskona³a technika defensywna!
Koszt many: 5
Ruchome piaski
Koszt zwoju: 200 SR
Ta technika nie ogranicza siê wy³±cznie do u¿ywania piasku. Doskonale nada siê równie¿ b³oto czy miêkka ziemia, któr± mag bêdzie móg³ manipulowaæ tak, aby pod³o¿e zaczê³o wch³aniaæ przeciwnika. Ogranicza to ruch wroga, a nawet mo¿e prowadziæ do "utoniêcia".
Koszt many: 5
Trzêsienie ziemi
Koszt zwoju: 800 SR
Mag mo¿e wywo³aæ wstrz±sy sejsmiczne w ma³ej skali.
Koszt many: 4
Mg³a py³u
Koszt zwoju: 300 SR
U¿ytkownik mo¿e wykorzystaæ drobiny py³u skalnego do zmniejszenia widoczno¶ci na danym obszarze.
Koszt many: 3
Pancerz
Koszt zwoju: 4 ZT
Bardzo silna technika defensywna. Mag mo¿e pokryæ swoje cia³o kamieniem (b±d¼ np. kryszta³em) w celu zmniejszenia podatno¶ci na obra¿enia. Zwiêksza wytrzyma³o¶æ o 3 pkt. statystyk.
Koszt many: 7
Odczucia sejsmiczne
Koszt zwoju: 5 ZT
Zdolno¶æ umo¿liwia wyczuwanie delikatnych drgañ sejsmicznych wywo³anych ruchem przeciwnika.
Koszt many: 6
Fala ziemi
Koszt zwoju: 3 ZT
Technika umo¿liwia wykorzystanie ziemi na dwojaki sposób. Pierwszy z nich, to ¶mierciono¶na fala ziemi/b³ota/piasku, która zalewa przeciwnika. Druga mo¿liwo¶æ to transport u¿ytkownika na grzbiecie fali.
Koszt many: 8
Tektonika
Koszt zwoju: 8 ZT
Najsilniejsza technika, która mog± opanowaæ tylko najzdolniejsi magowie ziemi. Daje ona mo¿liwo¶æ wywo³ywania silnych trzêsieñ ziemi, oddzielania wysp od l±dów...
Koszt many: 14
Offline