[center]
#Strumień wody Koszt zwoju: 300 SR
Mag wody koncentruje ciecz w formie silnego strumienia o dużym ciśnieniu. Technika doskonała do np. studzenia zapału towarzyszy, bądź gaszenia pożarów. Koszt many: 3
#Wodna tarcza Koszt zwoju: 1 ZT
Mag tworzy tarcze z wody, która doskonale absorbuje ataki ognia. Koszt many: 5
#Lodowe buty Koszt zwoju: 500 SR
Lodowe buty, jak wskazuje nazwa, pokrywają podeszwę warstwą lodu, co umożliwia zwiększanie prędkości na pewnych powierzchniach. Zwiększa szybkość o 2 pkt. statystyk. Koszt many: 4
#Lodowe szpony Koszt zwoju: 1 ZT
Mag pokrywa swoje palce warstwą lodu, na kształt szpikulców. Technika dobra w walce w zwarciu. Koszt many: 3
#Ściana lodu Koszt zwoju: 3 ZT
Technika umożliwia postawienie lodowego muru, który zatrzyma niektóre ataki wroga. Doskonała technika defensywna! Koszt many: 6
#Wodny wir Koszt zwoju: 600 SR
Mag może wywołać (na otwartej wodzie) wir, który wciągnie przeciwnika pod wodę. Koszt many: 8
#Wodna trąba Koszt zwoju: 4 ZT
Technika służy do tworzenia wodnego tornada, które jest w stanie przewracać statki. Dodatkowo trąba może służyć jako środek transportu dla maga na małe odległości. Koszt many: 7
#Manipulacja pogodowa Koszt zwoju: 3 ZT
Tę umiejętność mag wody dzieli razem z magiem powietrza. Dzięki składowi chmur (para wodna) mag może wywoływać opady deszczu. Koszt many: 7
#Tsunami Koszt zwoju: 4 ZT
Technika przeznaczona dla potężnych magów wody. Wykorzystując ogromne ilości wody, są oni w stanie wywołać tsunami. Koszt many: 14
#Lodowe kolce Koszt zwoju: 500 SR
Mag tworzy i wystrzeliwuje lodowe kolce. Koszt many: 5
#Uzdrawianie Koszt zwoju: 10 ZT
Dzięki wykorzystaniu duchowej wody, mag może uleczyć rany swoje lub towarzyszy. Koszt many: 15
#Pobieranie energii z roślin Koszt zwoju: 10 ZT
Mag roślin (po ukończeniu egzaminu) może pobierać wodę wysysając ją z roślin. Koszt many: 5
#Magia krwi Koszt zwoju: 20 ZT
Mag krwi (po ukończeniu egzaminu) może tkać płyny łącznie z krwią w innym człowieku lub zwierzęciu i ich kontrolować. Bardzo potężna technika. Koszt many: 50
|