Valhun - 2014-03-29 10:04:54

https://imagizer.imageshack.us/v2/155x155q90/198/r79x.png

Kr±g ognia
Koszt zwoju: 200 SR

Mag mo¿e stworzyæ okr±g ognia, który posy³a w stronê wroga.
Koszt many: 3

Bicz ognia
Koszt zwoju: 600 SR

W rzeczywisto¶ci jest to strumieñ ognia o znacznej d³ugo¶ci, który utrzymuje siê d³u¿ej od przeciêtnego. Aby w³adaæ nim jak biczem, mag musi wykazaæ siê sporymi umiejêtno¶ciami.
Koszt many: 4

Podwy¿szenie temperatury
Koszt zwoju: 1 ZT

Dziêki tej zdolno¶ci mag ognia mo¿e podgrzewaæ p³yny, obiekty lub powietrze. Efekt zale¿y od tego, jak technika zostanie wykorzystana.
Koszt many: 5

Dopalacze
Koszt zwoju: 3 ZT

Korzystaj±c z mo¿liwo¶ci wypuszczeni strumieni ognia z nóg lub z r±k, mag korzysta z koñczyn jak z dopalaczy. Zwiêksza szybko¶æ o 3 pkt. statystyk.
Koszt many: 4

¦ciana ognia
Koszt zwoju: 4 ZT

Mag ognia mo¿e wyprodukowaæ takie ilo¶ci ognia, jakie wystarcza do stworzenia swoistej "¶ciany". Dobra technika defensywna.
Koszt many: 6

Eksplozja ognia
Koszt zwoju: 2 ZT

Mag powoduje gigantyczn± eksplozjê ognia wokó³ siebie. Jest to technika o do¶æ sporym promieniu ra¿enia. Niesie spore ryzyko dla wykonuj±cego.
Koszt many: 8

Ognista tr±ba
Koszt zwoju: 800 SR

Technika umo¿liwia wytworzenia ognistego tornada.
Koszt many: 6

www.dawnoswiat.pun.pl www.ligowcy.pun.pl www.darmowyporadnikmfo.pun.pl www.discordia-forum.pun.pl www.tziz.pun.pl