Kr±g ognia Koszt zwoju: 200 SR
Mag mo¿e stworzyæ okr±g ognia, który posy³a w stronê wroga. Koszt many: 3
Bicz ognia Koszt zwoju: 600 SR
W rzeczywisto¶ci jest to strumieñ ognia o znacznej d³ugo¶ci, który utrzymuje siê d³u¿ej od przeciêtnego. Aby w³adaæ nim jak biczem, mag musi wykazaæ siê sporymi umiejêtno¶ciami. Koszt many: 4
Podwy¿szenie temperatury Koszt zwoju: 1 ZT
Dziêki tej zdolno¶ci mag ognia mo¿e podgrzewaæ p³yny, obiekty lub powietrze. Efekt zale¿y od tego, jak technika zostanie wykorzystana. Koszt many: 5
Dopalacze Koszt zwoju: 3 ZT
Korzystaj±c z mo¿liwo¶ci wypuszczeni strumieni ognia z nóg lub z r±k, mag korzysta z koñczyn jak z dopalaczy. Zwiêksza szybko¶æ o 3 pkt. statystyk. Koszt many: 4
¦ciana ognia Koszt zwoju: 4 ZT
Mag ognia mo¿e wyprodukowaæ takie ilo¶ci ognia, jakie wystarcza do stworzenia swoistej "¶ciany". Dobra technika defensywna. Koszt many: 6
Eksplozja ognia Koszt zwoju: 2 ZT
Mag powoduje gigantyczn± eksplozjê ognia wokó³ siebie. Jest to technika o do¶æ sporym promieniu ra¿enia. Niesie spore ryzyko dla wykonuj±cego. Koszt many: 8
Ognista tr±ba Koszt zwoju: 800 SR
Technika umo¿liwia wytworzenia ognistego tornada. Koszt many: 6
|